• Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 35,-
  • Gratis retourneren & ruilen
Klantenservice
1 Veelgestelde vragen
1.1 Ik heb geen account aangemaakt maar wil retourneren

U kunt met het e-mailadres waarmee u de bestelling geplaatst heeft eenvoudig een account aanmaken. De bestellingen die gedaan zijn met dat e-mailadres worden automatisch in het account weergegeven.

1.2 Moet ik verzendkosten betalen?

Alle bestelling in Nederland boven de € 35,- worden gratis verzonden. Bij bestellingen tot € 35,- worden er verzendkosten van €3,95 in rekening gebracht. 

Voor zendingen naar het buitenland gelden andere tarieven.

Voor bestellingen vanuit België rekenen wij € 4,95 aan verzendkosten.

1.3 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u op werkdagen voor 22:00 besteld wordt u order direct verwerkt en verzonden. Dit betekent dat uw pakket dan de volgende dag gelijk in huis is. 

1.4 Hoe kan ik mijn product ruilen?

Het ruilen van een product kan gratis. Om het voor ons en jou zo makkelijk mogelijk te maken hebben we hier een uitgebreid stappenplan gemaakt.

1.5 Hoe kan ik mijn product retourneren?

Het komt wel eens voor dat een bestelling niet helemaal naar wens is. Het retourneren van een product kan binnen 14 dagen. Het product kan alleen geretourneerd worden binnen 14 dagen, ongebruikt en in de originele niet beschadigde verpakking

Meer informatie over het retourneren kunt u hier vinden.

1.6 Is het retourneren gratis?

Ja bij ons is retourneren in Nederland gratis, wij willen de best mogelijke service bieden aan onze klanten! Meer informatie over het retourneren kunt u hier vinden.

Retourneren vanuit andere landen dan Nederland is niet gratis. 

1.7 Is het mogelijk Sternasport te bezoeken?

Ja! U kunt ons altijd komen bezoeken om producten te bekijken en te passen. 

Ons bezoekadres is:

Coenecoop 144B
2741PE Waddinxveen

Wel moet u altijd van te voren een afspraak maken.

1.8 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja! Het is mogelijk om de bestelling af te halen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. 

Het is ook mogelijk om afspraak buiten werktijden en in het weekend te maken hiervoor. 

1.9 Hoe kan ik betalen?

Er zijn op Sternasport veel verschillende betaalmethodes, waarbij u ook kunt kiezen om achteraf te betalen. Hierdoor kunt u het product eerst zien en daarna pas betalen. 

1.10 Welk product past bij mij?

Het belangrijkste voor ons is dat u het juiste product kiest en daarmee uw klachten worden verholpen. Komt u er met de informatie op de website niet uit dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Dit kan via drie manieren en wij proberen altijd binnen twee uur te reageren.

1) E-mailen naar: info@sternasport.nl
2) Whatsappen naar: +31 850 608 440
3) Bellen naar: 085 - 06 08 440

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »